Maxi Parking - parking lotniskowy
Oceny (17)
Polecam parking. Bardzo miła obsługa. Szybki transfer na lotnisko. Polecam
Parkingi
Najgorszy parking z jakiego w życiu korzystaliśmy. Sam parking to klepisko ale to do przeżycia, natomiast obsługa i samochodu do odwiezienia i odbioru z lotnisk to katastrofa. Jeśli zależy Wam na własnym życiu to absolutnie nie polecamy. Panowie z obsługi są delikatnie mówiąc dziwni w większości. Odwoził nas na lotnisko całkiem sympatyczny Pan ale busem który chyba był prosto ze złomu (chyba nie miał przeglądu technicznego - to niemożliwe aby go przeszedł). Nie do uwierzenia ale okazuje się że odbiór był jeszcze gorszy. Przyjechał po nas Pan który po zachowaniu był co najmniej po czymś, w całkowicie zardzewiały i przegnity samochód osobowy (5 osobowy chciał zabrać 7 osób plus On). Po sprzeciwie przyjechał oddzielny samochód po nas, jeszcze gorszy stan techniczny auta z kierowcą tym razem osiłek, któremu po zwróceniu uwagi aby nieco zwolnił bo nie jesteśmy workami kartofli tylko ludźmi to zatrzymał samochód i na środku drogi chciał nas wywalić. W końcu po awanturach odebraliśmy samochód. Chcieliśmy złożyć skargę ale nie dostaliśmy namiarów na żadnego właściciela ani żadnej książki zażaleń. Po prostu Pan naprężył muskuły i nas wyśmiał
Parkingi
Polecam parking. Mola obsługa. Szybko mnie zawieźli na lotnisko. Skorzystam napewno jeszcze z tego parkingu.
Polecam ten parking. Szybki transfer na lotnisko i z lotniska. Blisko lotniska.
To nie parking, to klepisko pełne dziur, wybojów i błota. Obsługa? W stronę lotniska musieliśmy czekać aż obsługa (jeden pan w rozklekotanym wozie) odwiezie trzy inne rodziny. Po prostu nie dają sobie rafy ( obsługa). W drodze powrotnej, po wezwaniu samochodu na lotnisko przyjechała mała osobówka i pan, który czekającym podróżnym (trzy ekipy) oświadczył, że zabierze tylko kierowców i niech ci, swoimi samochodami, wrócą po rodziny. Dno.
Obsługa na poziomie zerowym brak zainteresowania co do klienta nie ma słów opisujących ten parking nie polecam nikomu omijajcie wielkim łukiem
Polecam omijać szerokim łukiem! (...) Młody chłopak, pytany telefonicznie o cenę usług, odpowiada, że nie zna ich na pamięć i mamy sobie sprawdzić na stronie (!), o zgrozo! Ile ma do spamiętania ?! 3,4 opcje ? Kolejny Pan, który przyjeżdza po nas na lotnisko, nawet nie wie gdzie ma z nami jechać. Po drodze zatrzymuje się i my mamy go naprowadzać ... żałosne. Samochody transferowe brudne, śmierdzące od papierosów, zdezelowane. Parking pozdziemny jest oddalony o 3 kilometry od samego lotniska i znajduje się na osiedlu, zaraz przy zjeździe z obwodnicy. To jeszcze nic, bo jak dojechaliśmy na miejsce, to pierwsze co trzeba było zrobić, to uprzątnąć sobie miejsce parkingowe, na którym leżały stare materace i inne śmieci. Gdybyśmy tylko mieli więcej czasu to z pewnością nie zostawilibyśmy tam samochodu. Najlepsza niespodzianka czekała na nas jednak po powrocie. Po dotarciu na miejsce okazało się, że na nasz samochód spadł tynk. Tak, tynk ! I co najlepsze nikt się tym nie zainteresował, nie zainterweniował ! Nawet nie poczuł się w obowiązku, żeby nas poinformować. Zero kontaktu.
Wszystko było w porządku. Mogę szczerze polecić, transport był sprawny. Poszło szybko i bez problemu.
Korzystałem dopiero raz, ale nic złego nie mogę napisać. Auto zostawiłem i odebrałem. Zawieźli i odebrali. Kosztowało naprawdę mało w porównaniu do Krakowa czy Wrocławia.
Oddanie Auta i dowóz na lotnisko trał z 10-12 min. Powrót jakieś 15 min licząc od telefonu. Przede wszystkim tanio. Polecam
Parking na szczęście bardzo blisko lotniska, przyjechałam spóźniona, ale Pan z obsługi szybko dopełnił formalności, pomógł mi z bagażem i na samolot zdążyłam. Po powrocie do kraju szybko po mnie przyjechał. Polecam!
Skorzystaliśmy już drugi raz, wszystko poszło sprawnie. Pewnie wszystko zależy od tego czy trafi się na ruchliwy dzień, skorzystamy za rok.
Na żadnym parkingu przylotniskowym nie spotkałam się z tak nieprofesjonalną obsługą. Udzielono mi mylnych wskazówek do dojazdu na parking, który w godzinach nocnych jest trudny do znalezienia przez co straciałam dużo czasu i nerwów. Po przylocie na transwer z lotniska na parking oczekiwałam dokładnie dwukrotnie dłużej niż określono to podczas rozmowy telefonicznej, kiedy zglosiłam swój przylot. Obsługa pracująca na parkingu w sposób bezkrytyczny podchodzi do swojej pracy. Jako klient oczekiwałabym większej kultury osobistej i szacunku. Przy odbiorze auta i przekazywaniu zastrzeżeń usłyszałam, żebym już jechała do domu i wyżyła się na mężu. Podsumowując - obsługa parkingu poniżej jakichkolwiek standardów. Myślę, że warto poszukać innej oferty. Tą zdecydowanie odradzam.
Zgodze sie z przedmowca co do obslugi.kolejnym punktem to jezdzenie po klientow pozostawionymi autami(bynajmniej mam takie przypuszczenia).Jechalem pod terminal bmw 5 kombi zlotym,wracalem citroenem c4 czarnym.moje auto stalo pod bramą,nie zdazyli przeparkowc,bo przylecialem pare godzin wczesniej.Jesli ktos jechal golfem 6 prosze o info.moj blad,ze zostawilem kluczyki:(NIE POLECAM
Parking wcale nie jest najtańszy to raz. Obsługa pozostaje wiele do życzenia to dwa. A trzy auto na aucie bo upychają jak tylko mogą by tylko zarobić.